Bewertungen von De Smulbeer Rosmalen

Neue Beurteilungen

5.0
Hans H.
31 Mai 2023

Sinds ik bij de Smulbeer bestel. Heb ik nergens anders meer frituur besteld. Ze zijn echt heel goed en heel vriendelijk. Goed spul en niet al te duur. Bestellingen gaan zelden mis maar als er iets niet goed is dan wordt het altijd meteen opgelost. Het assortiment mag wel wat uitgebreider worden. Mis friet met Shoarma bijvoorbeeld. Misschien een idee voor de luxe friet op het menu. Dik tevreden en ga zo door. Ik raad iedereen de Smulbeer aan.

Tim
30 Mai 2023

We hadden 2 smul boxen vd actie. Service dat ze het kwamen brengen bij t kwekkeltje . T was echt genoeg zelfs nog over met 6 Kids en 2 volwassenen Kroketten waren erg lekker . Echt een aanrader . Thanks

Arjan Rens
29 Mai 2023

Online besteld, bestelling was een kwartier later klaar dan opgegeven tijd en de kaassouffle ontbrak. Gemiste kans

Ruben
28 Mai 2023

Prima service en heerlijk eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W
26 Mai 2023

Weinig hachee op de frietjes, verder prima

Jan Heijmans
18 Mai 2023
Jan Heijmans
11 Mai 2023
Anke
8 Mai 2023
Joost
7 Mai 2023
Erwin
6 Mai 2023

Had echt wel warmer moeten zijn. Zeker omdat we bijna tegenover wonen.

Schouten
30 April 2023

Lekker eten, heerlijke milkshakes en een leuke bezorger. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marga van Meurs
15 April 2023

Er zat nauwelijks satésaus bij. Was ongeveer een kwart van wat het de vorige keren was

Rorland
8 April 2023

Altijd goed bij De Smilbeer. Online bestellen en afhalen perfect geregeld. De beste friet van Rosmalen als je het mij vraagt.

Piet
7 April 2023

Super lekker en weer mooi op tijd👍

Willemien
6 April 2023

Vandaag iets minder. Friet was erg slap en sommige niet helemaal gaar en frikandel speciaal gekregen i.p.v. frikandel oriëntal. Kan een keer gebeuren, hier dan ook geen melding van gemaakt. Meestal ben ik zeer tevreden. Bezorging was zoals altijd weer super!

Jacqueline Vehlow
4 April 2023
Sander van der Klein
1 April 2023

Heerlijk gegeten weer! Ook hadden we aangeven dat we bij eerdere bestellingen snacks niet bij waren, dat hebben ze gecompenseerd plus iets extra. Complimenten!!

Van erp
25 MĂ€rz 2023
Petra
24 MĂ€rz 2023

Heerlijk zoals altijd

Paul Born
22 MĂ€rz 2023

Erg tevreden, schaal was zo op ;)

Versteegh
20 MĂ€rz 2023

We hadden besteld via internet met een ophaaltijd maar aangekomen moesten we half uur wachten op ons eten....echt slecht zo jammer

Antwort von De Smulbeer

Het was gisteren veel drukker dan verwacht, dat hef even wat problemen helaas. Excuses

Rene v Rosmalen
20 MĂ€rz 2023

Het was weer super lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maartje Blom
12 MĂ€rz 2023

De stoof was heerlijk. De pulled chicken iets te pittig. De milkshakes zaten niet bij de bezorging maar na een telefoontje waren ze er zo. Lekker gegeten!

Frans van der Biezen
7 MĂ€rz 2023

Bestelling was netjes op tijd klaar en smaakte prima.

Henri
5 MĂ€rz 2023

Lekker warm en precies op tijd

Erwin
24 Februar 2023

Volgende keer niet lauw maar warm graag !!

John boll
13 Februar 2023

Ik heb nu meerde malen besteld ik geef aan geen saus. En iedere keer komleet vol met mayo. Ook al een paar keer online en zelfs met halen in de zaak een beren hap besteld zonder saus en ja hoor met sate saus en vraag special zonder ze luisteren en lezen de bestelling niet en waar saus of mayo op zit drijft t erin zonde en duur voor de eigenaar.

Antwort von De Smulbeer

Beste John, wat betreft het supertje speciaal, zonder saus, dat is een logische verwarring. Dan wordt er een supertje speciaal gemaakt zonder extra saus. De mayo op de friet is standaard. Dit kan het beste in de opmerkingen even erbij vermeld worden. De berehap is natuurlijk niet handig, als dat duidelijk gezegd is. We gaan er op letten, excuses.

Gerry Jagers
12 Februar 2023

De friet was oud leek wel een paar keer gebakken.

Antwort von De Smulbeer

Hallo Gerry, nadat we een tijdje nieuwe oogst aardappelen hebben gehad wordt de friet inmiddels weer donkerder van kleur tijdens het bakken. We zijn afhankelijk van de aardappel waar de friet van gemaakt wordt. Jullie friet was zeker niet een paar keer gebakken, maar kan me voorstellen dat dit zo leek.

Nikee
9 Februar 2023

Jammer genoeg een kwartier te vroeg geleverd waardoor nog niet iedereen thuis was en het eten ondertussen afkoelde. Ook kwam de shaslick uit de frituur waardoor de groenten er tussen allemaal verschrompeld en vet waren.

Antwort von De Smulbeer

Hallo Nikee, jammer dat de bestelling niet naar tevredenheid was. De bestelling is bezorg om 17:54 volgens ons systeem. Dat is 6 minuten te vroeg. We begrijpen dat jullie 18:00 aanklikken, aangezien veel maaltijd bezorgers standaard later komen. Wij komen echter 90% van de tijd op tijd en in dit geval zelfs iets te vroeg. Het advies is om de volgende keer 18:15 aan te klikken. Wat betreft de schaslick, die komen inderdaad uit de frituur en als die wat langer blijven liggen worden ze er niet beter van.

Tieken
5 Februar 2023

Eten is goed, alleen klopte de bestelling niet., heb er wel voor betaalt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Smulbeer

U heeft al gebeld die dag dat er frietjes met in plaats van frietjes speciaal bij zaten. Er is toen aangeboden deze alsnog te komen brengen, maar dat vond u zelf niet nodig.

RK
3 Februar 2023

Was weer goed.

Wendy
28 Januar 2023

Half uur na bestellen hadden we onze friet. Goede kwaliteit ook. Onze eerste bestelling en zeker niet de laatste!

Piet
26 Januar 2023
Nathalie Kroon
22 Januar 2023

Netjes op tijd de bestelling klaar een wederom heerlijk gegeten, hamburgers de Beer zijn geweldig!

Heleen
20 Januar 2023

Goede, lekkere producten. Op tijd bezorgd.

Ad Kerkhof
20 Januar 2023

Had een portie satésaus besteld maar die zat er niet bij en ik had een hete donder met Mayonaise en die was zonder.

S
20 Januar 2023
john vd Steenhoven
17 Januar 2023

Een shaslick is van vlees en niet van gehaktbrokken. Was een aanfluiting. Dan vindt ik het niet erg sjiek om nog € 0,25 transactiekosten te berekenen. Voor bezorger is ideal veilig om over straat te gaan.

Marc Blokker
15 Januar 2023

Op tijd, warm, smakelijk!

Van loosbroek
14 Januar 2023
Michel van der Biezen
14 Januar 2023
R
13 Januar 2023
Erwin
8 Januar 2023

30 min te laat Eten was redelijk afgekoeld

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sanne
8 Januar 2023

De kwaliteit van de producten is erg goed en we hebben dus heerlijk gegeten. Echter miste we helaas 1 snack, waarvoor wel betaald is...

Oma
7 Januar 2023

Helaas was het niet compleet maar n een telefoontje toch snel opgelost..

Mari
7 Januar 2023

Makkelijk via website bestellen en alles was mooi op tijd klaar. De frietjes waren lekker smakelijk en de snacks ook. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heijmans
3 Januar 2023

Gewoon goed!

Gert-Jan
3 Januar 2023

Gewoon goed, zoals het ook hoort.

Anne-Marie
21 Dezember 2022

Lekker eten, en goede service

Dennis janssen
18 Dezember 2022

Late bezorging geen probleem, wel was het eten compleet koud jammer

Savelsbergh
17 Dezember 2022

Vaak goed, maar deze keer was niet goed. Bij het eten waren ze porties saté vergeten ( dit gebeurt wel vaker). Hiervoor ben ik netjes gaan bellen. Werd direct opgenomen met de vraag of ik even geduld had. Geen probleem, wacht ik even. Vervolgens na 4-5 min heb ik opgehangen. Niemand had mij weer terug opgenomen. Met een ander nummer gebeld, waar opnieuw werd opgenomen. Hier leg ik het hele verhaal uit, geeft ze aan dat het erg druk is,( niet al te vriendelijk) maar dat ze de saté komen na brengen. Nooit geen saté meer gezien. Erg slechte service om zo met de klant om te gaan.

Margret
16 Dezember 2022

Bestelling een half uur te laat en ook nog verkeerd. Zoveel honger dat we het toch maar opgegeten hebben. Niet eens de moeite genomen om het te melden

Antwort von De Smulbeer

Jammer om te horen dat het niet naar wens geweest is. We hebben het nagekeken en de bestelling was 13 minuten later dan aangegeven, onze excuses. Kunt u ook aangeven wat er niet goed was aan de bestelling?

Hans Breuer
13 Dezember 2022

Op tijd klaar, goed warm en smakelijk.

Rob van Esch
11 Dezember 2022

Was helemaal prima, het eten was goed warm en lekker, de bezorging was op de afgesproken tijd.

Versteegh
5 Dezember 2022

Het was allemaal lekker!

Rutger Smeets
3 Dezember 2022

Niet goed. Specifiek gevraagd zonder zout en goed doorbakken, helaas geen gehoor aan gegeven en telefonisch niet bereikbaar.

Kitslaar
3 Dezember 2022

Helaas was onze bestelling die we ophaalde niet kompleet. Na bellen zouden de kipnuggets nog bezorgt worden. Na een uur nog niets. Dus meerdere malen geprobeerd jullie te bellen maar kreeg elke keer de voicemail.

Glenn
27 November 2022

Wij bestellen vaak en altijd super tevreden , maar nu duurde het bij ophalen langer dan het afgesproken tijdstip. Toen ben ik gaan vragen hoe ver mijn bestelling was en toen zag ik dat die al klaar stond (terwijl ik mij netjes had gemeld bij de balie). Personeel kwam warrig en onzeker over. Daarnaast hadden we frietje oriëntal maar dit was alleen satesaus bij thuiskomst. Erg jammer. Maar we blijven wel bij jullie bestellen natuurlijk. Kan gebeuren!

Vd heiden
26 November 2022

Well done,op tijd en hardgebakken zoals verzocht

Iris Heijmans
24 November 2022

Op tijd bezorgd

Kitty Pieters
24 November 2022

Was helaas koud

Marga van Meurs
22 November 2022

Friet en zelfs de kroketten waren koud. Vorige keer was de friet ook niet heel warm meer. Ik bestel regelmatig maar als de bestelling volgende keer weer koud is dan bestel ik niet meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Smulbeer

Beste Marga, dat is heel vervelend. Mocht er iets niet naar wens zijn kan je het beste direct bellen met ons. Dan kunnen we het meteen oplossen. 2 dagen later kunnen wij helaas ook niet veel meer. Maar het is natuurlijk de bedoeling dat het niet nodig is om te bellen. Onze excuses

Michel van der Biezen
21 November 2022
Jean van Rossum
21 November 2022

Weer heerlijk, precies op tijd en warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruiterman
20 November 2022

Super service!

H.J.Kerssens
14 November 2022

Op tijd bezorgd. Goede snacks en lekkere friet 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esmi Valks
9 November 2022

Salade was heerlijk. Echter zijn gewent dat de friet en snacks normaal warm en knapperig zijn. Het was nu lauw en slap helaas.

Gert-Jan
2 November 2022

Lekker, nog goed warm en snel bezorgd. Prima !!

Patrick
28 Oktober 2022
Stefan
24 Oktober 2022

Frietjes waren zo hard dat ze niet met een vork te eten waren

Jean van Rossum
24 Oktober 2022

Lekker warm en op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter Hendriks
22 Oktober 2022

Alles compleet en lekker

Sandra Smith
22 Oktober 2022

Super geregeld. Alles erop en eraan! Top

Louis Maas
17 Oktober 2022

Normaal heel tevreden en ik begrijp dat het zondag avond was, maar het eten was zeker een half uur te laat en lauw op zn best.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Biijnen
15 Oktober 2022

Netjes op tijd

Sander van der Klein
14 Oktober 2022

Friet was slap/ niet krokant gebakken. Gehaktbal uit de jus zat niet bij de bestelling.

Sarah
13 Oktober 2022

Bestelling was zeer op tijd klaar! En het eten altijd lekker :-)

Anoniem
9 Oktober 2022

Zoals altijd hele lekkere friet, snel bezorgd en netjes!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nanneke van Lokven
4 Oktober 2022

Supersnelle bezorging met een vriendelijke lach en alles nog perfect warm!

Rianne
1 Oktober 2022

Heerlijk gegeten en netjes op tijd

Geeraets
22 September 2022

Lekkere friet en sauzen maar check je bestelling voordat jij of je bezorger vertrekt! Zonder overdrijven, we miste bij de laatste 10 bestellingen, 9 wel iets (meestal 1 snack)

Toon v. Lokven
18 September 2022

Prima geregeld. Niks op aan te merken

Van den Bogaert
18 September 2022

Altijd even enthousiast geweest! Helaas vandaag geen ijsjes...maar nog erger de slappe friet en nog erg licht van kleur. Slappe kroket en berenklauw speciaal weinig doorgebakken. Echt jammer..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sanne
9 September 2022
Bas
2 September 2022

Het eten is altijd lekker en van goede kwaliteit, hetzelfde geldt voor de bezorging! Het enige puntje is eigenlijk de saus bij een shoarmarol. Het zit los mee in het bakje en zit redelijk los in de zak waar het meegeleverd wordt. Dus er gaat altijd wat saus verloren en zit onderaan het bakje van de shoarmarol

Patrick
1 September 2022
Ninke
31 August 2022

Snacks waren goed, maar dit keer de salades erg karig. Vooral groen en geen toevoeging van zowel brie/walnoot als hete kip

Jean van Rossum
29 August 2022

Weer precies op tijd, lekker warm eten en heerlijk van smaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans Breuer
28 August 2022

Goed van smaak, goed op temperatuur, lekker veel satésaus.

Jeffrey van den bosch
26 August 2022

Optijd en een vriendelijke bezorger. Al een paar keer besteld bij jullie, we zijn tevreden en heerlijke producten.

Petra
25 August 2022

Zoals elke keer weer heerlijk

W
16 August 2022
T
6 August 2022

Prima op afgesproken tijd. Alles lekker warm. Vriendelijke bezorging. Tip: probeer de alcoholische milkshakes eens. Ik was (blij) verrast.

Bauke
3 August 2022

Perfect op tijd bezorgd, vriendelijke dame die het af kwam geven. Lekkere friet, en vooral voldoende friet! Snacks fijn dat je minisnacks per stuk kan bestellen.

Pinxteren
1 August 2022

De friet was heel erg hard, en alles lag naast de bakje met uitpakken, de helft weg gegooid.... Heel erg jammer, hopelijk doen jullie hier iets mee...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

sonja
24 Juli 2022

Super cafetaria, bezorging stipt op tijd, alles goed warm, heel tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandy Kusters
20 Juli 2022
Ton Smulders
20 Juli 2022
Edith van Helvoirt
18 Juli 2022

Lekker gegeten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jean van Rossum
18 Juli 2022

Weer op tijd en erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pascal van Venrooy
17 Juli 2022

We hadden als opmerking vermeld dat het broodje beenham zonder saus moest. Echter zat de saus er toch op ...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Johan Fourie
9 Juli 2022
Van V
7 Juli 2022

Bestelling: 2 supertjes met may en 2 supertjes speciaal. 3 supertjes met may 1 supertje speciaal Bezorgd. Jammer... Dacht dat het niet zo moeilijk was.

Antwort von De Smulbeer

jammer dat de bestelling niet naar wens was. Er is echter precies geleverd wat besteld was. U besteld namelijk 2 grote supertjes met, 1 groot supertje zonder met speciaal over de friet en 1 supertje frikandel speciaal. Bij dat laatste supertje staat duidelijk vermeld dat de frikandel speciaal is en mayo op de friet. U bedoelde een supertje zonder met speciaal over de friet.....

Koen
30 Juni 2022

Friet was een beetje hard.

John van der Donk
30 Juni 2022

Bezorger was vriendelijk en netjes De grote vriendelijke reus

Marga van Meurs
26 Juni 2022
Marieke van Kessel
26 Juni 2022

Er was 1 bamischijf vergeten vandaag bij de bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Piet
25 Juni 2022

Helemaal super,goed en lekker eten en mooi optijd👍

Michel van der Biezen
25 Juni 2022
Davy
25 Juni 2022

Was echt smullen!

Remco
20 Juni 2022

Weer heerlijk gegeten. Tikkie later door onverwachte drukte. Maar super sympathiek te woord gestaan aan de telefoon en even later ook aan de deur. Helemaal top

Thijs de Rooij
20 Juni 2022

Smaakte prima, maar we hebben voor de derde keer een gewone kroket ontvangen in plaats van een vega-draadjes


RdV
19 Juni 2022

Alles was weer perfect en op de afgesproken tijd bezorgt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inge van Zandvoort
18 Juni 2022
R b
18 Juni 2022
Marga van Meurs
17 Juni 2022

Wederom klopte de bestelling niet. Vorige keer had ik gewone kroket ipv een goulashkroket en nu had ik fritessaus ipv satésaus bij de kipcorn. En ik heb net als vorige keer dus meer betaald dan dat ik gekregen heb. Kwaliteit van het eten is goed.

Christel
12 Juni 2022

Gewoon prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kerkhof
6 Juni 2022

Friet is vaak te hard gebakken ondanks dat we dit erbij schrijven zacht bakken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koen
5 Juni 2022

Normaal nooit problemen met Dr bestelling. Alleen vandaag waren ze bij de groote friet de says vergeten. Voor de rest wel oke. Alleen een beetje jammer. Heb Verder wel gewoon kunnen genieten. Ben daarnaast wel blij dat de bezorging op tijd kwam ondankts het Weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koen
2 Juni 2022
Marga van Meurs
29 Mai 2022

De bestelling klopte niet. Ik had 2 gewone kroketten en 1 goulash kroket. En dat had ik andersom besteld maar het was wel lekker

hola
19 Mai 2022
P van helvoirt
4 Mai 2022

We hadden pas laat een bestelling geplaatst, maar desondanks super netjes gebracht en we hebben lekker gegeten

Selena
4 Mai 2022

Weer zoals we gewend zijn van jullie! Top

Antwort von De Smulbeer

Goed om te lezen dat onderstaande review een uitzondering was en dat deze keer alles weer naar tevredenheid is gegaan

X
29 April 2022

Niet wat we gewend zijn van jullie! Aangebrand of opgeklapte snacks! En in de saus zat nauwelijks vlees. Bezorgtijd was heel lang en ook nog te laat

Antwort von De Smulbeer

Beste Selena, gisteren hebben we al geprobeerd contact met jullie te krijgen hierover. Helaas is dat nog niet gelukt. Het kan niet de bedoeling zijn dat een bestelling zo afgeleverd wordt. Onze excuses, we zullen het zeker compenseren en ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Rene van der Leest
27 April 2022

Prima service. Bestelling via mail was al zelfs voor de afhaaltijd klaar ondanks de koningsdag drukte. Hulde !

Anja Derksen
25 April 2022

Helemaal Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Harrie
24 April 2022
RdV
23 April 2022

Netjes op tijd. Kwaliteit was goed en het sten was nog lekker warm.

Jean van Rossum
17 April 2022

Zoals gewoonlijk precies op tijd en alles even lekker. Ook glutenvrije producten waren heerlijk

Hans
11 April 2022

Top bezorging en overheerlijk weer.

Hans Breuer
10 April 2022

Iets weinig Saté saus. Verder prima. En heel fijn dat jullie papier en karton gebruiken en bijna geen plastic. Top!

Kitty Pieters
8 April 2022

Bezorging precies op de afgesproken tijd. Eten was heerlijk.We hebben genoten.

Nikita
3 April 2022

Erg lekker en op tijd! Leuk personeel :)

Piet
1 April 2022

Helemaal super, zo als altijd

Van Rijn
27 MĂ€rz 2022

Lekker eten en snelle bezorging!!

Truus
14 MĂ€rz 2022

Was weer top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

I van Bijnen
14 MĂ€rz 2022
Emiel Van Creij
13 MĂ€rz 2022

Half uur te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Smulbeer

Vanwege de enorme drukte van afgelopen zondag waren we 1& minuten later dan het aangegeven tijdstip. Helaas konden we deze keer niet helemaal het tijdslot halen wat u gevraagd had.

Erp
12 MĂ€rz 2022

Lekker, redelijk snelle bezorging.

William
12 MĂ€rz 2022

Bijzonder lekkere friet!

Lian
12 MĂ€rz 2022
Petra
7 MĂ€rz 2022

Het was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

V Pinxteren
6 MĂ€rz 2022

Het eten was niet erg warm, en ik kon nergens mijn kortings code invullen. Ik had het wel gemeld bij de opmerking

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Smulbeer

Kortingscodes kunnen ingevuld worden voordat de bestelling afgerekend wordt. Codes die in de opmerking geplaatst worden krijgen wij binnen nadat je betaalt hebt en kunnen we niet verwerken.

Sara
23 Februar 2022
Jos
22 Februar 2022
Manon Winkelman
19 Februar 2022

Het was weer top. De heren waren weer tevreden.

G.v.Oostenbruggen
17 Februar 2022

2 de keer dat het fout is gegaan frietje saté voor 2de maal niet gekregen en de friet was half koud

Antwort von De Smulbeer

Jammer dat de bestelling niet naar wens was. U besteld 2x kleine friet met sate en speciaal. Dan ontvangt u dat zo en kunnen we helaas niet weten dat u bedoeld 1x speciaal en 1x satesaus. Dat de bestelling niet warm zou zijn mag natuurlijk niet gebeuren. U heeft inmiddels een mail ontvangen van ons.

Joyce
14 Februar 2022

Op tijd bezorgt en alles was lekker. Ik bestel hier altijd en sinds kort ook online, ik ben altijd tevreden.

Bert Meulensteen
14 Februar 2022

Saté saus is te zoet zou pittiger mogen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
13 Februar 2022

groot assortiment, uitstekende kwaliteit. bezorging wordt via mail goed aangegeven en prima op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
13 Februar 2022
Lian
13 Februar 2022
John van der Donk
12 Februar 2022

Exact op tijd

Babeth
12 Februar 2022

Altijd netjes op tijd. Lekker eten

A van Venrooij
9 Februar 2022

Het eten was prima, en ook de bezorging. We hadden friet met verschillende majo ,dat was uitzoeken . Dat zou je volgende keer op de verpakking kunnen zetten Alvast bedankt

Piet
8 Februar 2022

Super lekker, en mooi op tijd👍

Peter Stokvis
7 Februar 2022

Alles goed verzorgt en op tijd geleverd. Alleen het stoofvlees was iets te droog.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joost Simons
4 Februar 2022

Voldoende assortiment, bezorging altijd stipt op tijd, Service uitmuntend

Heijmans
3 Februar 2022
Marloes van den Boom
1 Februar 2022

Was exact op tijd! En erg lekker!

Carlo
31 Januar 2022

Het was weer lekker, goed warm en mooi op tijd bezorgd 👍

Van den Hanenberg
29 Januar 2022

Friet was lekker doorgebakken! Goulash was lekker . En de loempidel was ook goedgekeurd hier.

Steenbakkers
24 Januar 2022
William
24 Januar 2022
D
22 Januar 2022

Het is altijd lekker En wordt altijd op tijd bezorgd

Jasper pennings
22 Januar 2022
Lianne
16 Januar 2022
sonja
16 Januar 2022

Super lekker, goed warm en op de juiste tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esmi Valks
12 Januar 2022

Altijd TOP!

Marco vd ven
9 Januar 2022
Nanneke van Lokven
9 Januar 2022
Hans
9 Januar 2022

Ben altĂ­jd dik tevreden met de kwaliteit van de Smulbeer. Gisteren was de bestelling niet helemaal goed. Ik heb hier over gebeld en dit hebben ze ook meteen direct keurig en netjes opgelost. Top! Nogmaals bedankt.

Piet
7 Januar 2022

Lekker eten, en vriendelijke bezorging

Mickey
3 Januar 2022

Het zijn de echte bicky burgers, eindelijk in de buurt!đŸ‘ŒđŸœ

John van der Donk
2 Januar 2021

Snelle bezorging sneller dan de aangegeven tijd

Jan Heijmans
2 Januar 2021
S.steenbakkers
2 Januar 2021

Super lekker allemaal Aanrader 👌

Sandy Kusters
1 Januar 2021

Netjes op tijd, alles warm en goed gebakken friet!

Wouter
30 Dezember 2021

Super zaak Goede kwaliteit

Sabine
23 Dezember 2021
Maurix
23 Dezember 2021

Perfect

Piet
22 Dezember 2021

Super lekker en mooi op tijd

Hans
20 Dezember 2021

👍đŸ’Ș

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid
20 Dezember 2021

Zak friet voor 4 pers. Was teveel. Saté(kip) was superlekker! En thuisbezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
19 Dezember 2021

Smulbeer waardig Topfriettent

Marijn
14 Dezember 2021

bezorging perfect, alles goed warm en heerlijk eten. The best in Rosmalen.

Hans.
13 Dezember 2021

Zoals altijd was het weer heerlijk. Lekker eten voor een betaalbare prijs en snelle bezorging die meestal ook keurig op tijd is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack Braken
13 Dezember 2021

Weer een heerlijk maaltijdje zoals gewoonlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R b
13 Dezember 2021

Perfect!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lianne
12 Dezember 2021
Michelle van Ham
11 Dezember 2021

Top service! En lekker eten!

Marloes
11 Dezember 2021

De bitterballen vielen helaas niet in de smaak. Die hebben we met 4 personen geprobeerd en niemand vond lekker. De rest was prima.

Van Gerven
9 Dezember 2021
Piet
8 Dezember 2021

Super lekker en mooi op tijd👌

faas coppens
6 Dezember 2021

super netjes en nog lekker ook aanrader

Karel
5 Dezember 2021

Verbeterpunt: De friet en snacks waren lauw, erg jammer!

S
4 Dezember 2021

Het was top!

Jeanine
3 Dezember 2021

Al meermaals besteld bij De Smulbeer. Lekkere frietjes en snacks! Levering ook altijd op tijd.

Kok
3 Dezember 2021

Heerlijk en veel eten en precies op tijd

Danny Korsten
29 November 2021

De luxe broodjes waren helaas allemaal lauw, tot koud. Ik snap dat het een erg complexe bestelling was en dan ook nog bezorgen wat 5 minuten duurt dan is het lastig de spullen warm op locatie te krijgen. Misschien na bereiden broodjes alles op een warmhoud plaat/schaal leggen voordat het in de zak wordt gedaan. De app werkt prima overigens !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christel
29 November 2021

We hebben vaker besteld en dat was goed, deze bestelling was slecht. Lauwe taaie friet, gehaktbal en sateetje ook bijna koud. Bijna alles weggegooid. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Spierings
28 November 2021

top 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willy Nieborg
28 November 2021

Door omstandigheden moest ik de bestelling verplaatsen naar een ander tijdstip; dat was geen enkel probleem. Alles keurig op het nieuwe tijdstip bezorgd. Chapeau! Helaas was Ă©Ă©n van de twee boxen friet dusdanig hard gebakken dat het (zeker voor kinderen) erg lastig eten was. Dat was een beetje jammer. Verder was alles prima.

Jolanda Laghuwitz
27 November 2021

Friet niet lang genoeg gebakken (slap/niet gaar) pindasaus koud. Snacks koud. Sorry dit zijn wij van jullie niet gewend.

Hans
25 November 2021

Goed bezig ga zo door

Johan
24 November 2021
Ankie
24 November 2021

Zoals altijd weer perfect

Marga van Meurs
23 November 2021

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irna Tieken
22 November 2021

Was super lekker, eten was goed warm. Werd op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
21 November 2021
Bart van Herpen
20 November 2021

Bestelling precies op tijd klaar, je krijgt veel friet in de boxen en snacks smaken goed!

Anita Lefel
19 November 2021

Het was vandaag helaas niet lekker. Al Zo vaak besteld en nooit slecht geweest. Maar vandaag de friet was te zacht en de loempia had ook wat langer gebakken mogen worden. Helaas jammer. Volgende keer maar weer beter.

Petra
19 November 2021

Heerlijke frietjes, goed gebakken en snelle bezorging. Friet komen goed warm aan. Kortom Top!

Pennings
18 November 2021

Lekkere friet en snacks en volgens afspraak op tijd geleverd, Toppers!!

Ted
17 November 2021

De snacks waren heerlijk en vooral erg warm. Perfect. De bezorging was op de afgesproken tijd. Perfect.

Linda
15 November 2021
William
14 November 2021

Snel bezorgd en lekker

Mark
14 November 2021

Bestelling was in orde en smaakte prima !

Jeanne van Schijndel
13 November 2021

Zeer goed,niet vet, lekker

Chantal
11 November 2021
Marcel
10 November 2021
Veldhuizen
6 November 2021
Asha
5 November 2021
Hvanaggelen
1 November 2021

Was weer goed

Hennie Kerssens
1 November 2021

Zoals altijd was de bestelling keurig op tijd. Ook was het nog flink warm, en het was natuurlijk lekker. Chapeau voor de fijne manier van bestellen en bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ans Verheul
1 November 2021

Helaas niet tevreden; de menu's waren lauw bij aflevering, de cheeseburger was koud - dus weggegooid. In eerste instantie ontbraken de bestelde milkshakes, deze zijn nageleverd. Niet voor herhaling vatbaar dus!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

K.
31 Oktober 2021

Snel, vriendelijk en lekker!

Ad
28 Oktober 2021

Prima en veel frites, lekkere snacks en de bezorging was keurig op de afgesproken tijd.

lianne
23 Oktober 2021
Piet
23 Oktober 2021

Was gewoon weer super goed,en mooi op tijd.

van schijndel
22 Oktober 2021

Alles ging goed, en voornaam heel lekker

Pennings
17 Oktober 2021

Heerlijke snacks en lekkere friet. De bestelling werd, volgens afspraak. netjes op tijd geleverd. We zijn dik tevreden. TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R beks
16 Oktober 2021

Top

R v Rosmalen
11 Oktober 2021

Goedemorgen Deze keer was alles koud en 1 bamihap zat er niet bij ,ik heb ook gebeld naar de friettent en jullie zouden nog contact met mij opnemen.we hebben eigenlijk nooit klachten over jullie maar deze keer was het niet goed. Mvg René v Rosmalen 0612649221

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

lianne
10 Oktober 2021
Marcel
7 Oktober 2021

Erg lekker allemaal, en nog thuisgebracht ook! Ook de milkshakes (met drank) zijn een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!

Jan
6 Oktober 2021

Prima eten & snel bezorgd!

Kerssens
3 Oktober 2021

Altijd erg tevreden! Dit keer was de friet niet echt warm helaas!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ramon
27 September 2021

Was weer lekker, keurig op tijd bezorgd Ăšn een mooi goedmakertje voor heen heel klein missertje bij de vorige bestelling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

lianne
27 September 2021
claudia
26 September 2021

Het was goed !

Rene
26 September 2021

Friet was niet echt goed gebakken een beetje slappe friet volgende keer zal ik wel toelichten dat de friet wat harder gebakken mag worden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lianne
12 September 2021
Asha
11 September 2021
Gertjan
11 September 2021
Selena
8 September 2021

Heerlijk alleen jammer dat het verkeerde drinken is bezorgd!

Joost
6 September 2021

Goede website, snel bestellen, makkelijk betalen en snel bezorgd. Goed friet en snacks. Lokaal en geen thuisbezorgd of een ander die eraan verdiend.

lianne
5 September 2021
Anneke snoek
4 September 2021

Was goed en netjes op tijd met brengrn

Monica
4 September 2021

Goede producten en op tijd geleverd.

noa van den berg
1 September 2021

helaas waren de helft van de frieten niet goed gebakken en zacht. ze waren niet gaar waardoor de helft moeten weggooien. ik hoor graag van jullie

Antwort von De Smulbeer

Hallo Noa, dat is jammer om te horen. Zou je in het vervolg als er iets misgaat ( wat natuurlijk niet de bedoeling is) even willen bellen? Dan kunnen we het direct oplossen. We zullen je een mail sturen met een tegemoetkoming voor je volgende bestelling., dat is het enige wat we nu nog kunnen doen.Excuses en hopelijk tot snel!

Petra
28 August 2021

Heerlijk gegeten alleen had ik een supertje dubbel speciaal besteld maar een supertje met gekregen.

Marijke
27 August 2021

Top! Lekker gegeten en leuke cadeautjes bij de kinder smulboxen! 😃

Selena
26 August 2021

Netjes op tijd !! En eindelijk echte stoofvlees. Wij bestellen nooit meer ergens anders!!

Martien
23 August 2021

Zelfs na extra vermelding op de bestelbon was de friet niet extra doorgebakken.

Reina
23 August 2021

Super tevreden

Jean
22 August 2021

Weer precies op tijd, lekker warm en heel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

v d Heijden
19 August 2021

Zoals gewoonlijk weer prima .

v.d. Ven
18 August 2021

Alles lekker en snel geleverd

Irma van bijnen
17 August 2021

Vandaag eten besteld de bestelling was niet compleet we miste een frikandel en de keer hier voor zat er geen kaassoufle bij Hopen dat al we weer een keer bestellen wel alles er bij zit

Tytens
13 August 2021

Was mooi op de afgesproken tijd Eten was goed

Piet
11 August 2021

Super lekker en mooi op tijd👍

Van den Hanenberg
10 August 2021
Yvonne Kuijpers
9 August 2021
Pennings
8 August 2021
Van bijnen
8 August 2021

Lekker eten alleen jammer dat ze een kaassoufle waren vergeten maar kan gebeuren wel op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
8 August 2021

Zoals altijd goed, lekker,warm en vriendelijk en snel geleverd

Jeroen
5 August 2021

Heerlijk

Tervelde
2 August 2021

Helaas klopte mijn bestelling niet. Ik had o.a. 2 oriental frikandellen besteld maar kreeg 2 frikandellen speciaal daarvoor in de plaats. Beetje jammer. Buiten het feit dat de oriental 0,40 cent per stuk duurder waren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von De Smulbeer

Dat is heel vervelend, onze excuses. Je hebt zojuist een mail gehad waar we een compensatie aanbieden vanwege deze fout. We hopen dat de rest van de bestelling volledig naar wens was.

Frans
2 August 2021

Prima op tijd en temperatuur.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jel
1 August 2021

Netjes op tijd, nog lekker warm eten.

donny pijnenburg
1 August 2021

Zeer netjes was super lekker en oprijd bezorgt ga zo door

JC
31 Juli 2021
Kerkhof
28 Juli 2021

Goed eten,alleen voor de 2e sate saus vergeten bij de snack vergeten. Verder alles tip top in orde!

Marjolein
25 Juli 2021
Aranca
23 Juli 2021

Kei tevreden!

Manon
23 Juli 2021

Ik geef het 5 sterren omdat het normaal altijd TOP is. Vandaag waren de frietjes helaas slap en een beetje aan de rauwe kant. Niet van jullie gewend..

Jose Mondfrans
17 Juli 2021

Het is altijd lekker. Het enige nadeel is dat je als alleen staande meer moet bestellen, anders kom je niet verder. Er staat 10 euro, maar ik zit er altijd overheen. Dat mag wel wat lager vindt ik. Heb het al een keer aan gegeven. Ik denk ook niet dat ik de enige ben. Maar voor de rest niks op aan te merken.